středa 12. prosince 2012

Hlava Rodiny

Ano, jakožto hlava rodiny jsem byla první na řadě s tím, abych vám o sobě napsala. Jsem strašně líná. Tak toho moc nečekejte. 
Nejsem nejstarší. A přesto jsem hlavní z Bad Family. Nikdo mě jako svého vůdce neuznává, dokud nevezmu do ruky pánev, takže ji radši neodkládám. 
Bad Family jsem vlastně založila a já taky můžu za to, že existuje tenhle blog. Prostě mě nenapadlo nic lepšího, když nám ve škole zadali si vytvořit stránku přes službu Blogger. O něčem jako hudba nebo sport je blogů hafo. Ale o partě bláznů co si říkají špatná rodinka jich moc není, ne? Tak fajn, teď už konkrétně.
Mé jméno je Iharo Senshi Kokoro. Bráška Kaze mi s oblibou říká "Iharka oharka", dokud nevezmu do ruky pánev (samozřejmě :P )
Narozena jsem roku létapáně 1998 , dne 29. měsíce října. Na svůj nízký věk jsem se svými úvahami vyspělá natolik, že z toho mým rodičům praskly kebule. A tak jsem se uchýlila do vily v parku jednoho krásného města. Mí přátelé a nyní rodina brzy následovali mého příkladu. Studium školy flákám, protože domluvit se zvládnu a násobení i dělení už taky umím. Snažím se psát do místních novin a je pravda že můj "sloupek úvah" je dost oblíbený. Mé záliby jsou tedy spisovatelství, yaoi, anime, k-pop a další blbiny. Na cokoli se můžete zeptat a já se vám pokusím odpovědět. Ne všechny pokusy se zdaří. 
Čágo šílenci, Iharo s  vámi! 

Žádné komentáře:

Okomentovat