sobota 15. prosince 2012

Klenot rodiny

Ano, hlásí se vám další ze členů rodiny. Tentokrát jsem to já! Velký, skvělý a dokonalý Mizuki, syn upírky a děvky. Ne že by bylo čím se chlubit. Můj otec opravdu vleze do postele každému, hlavně když bude sex. No a moje máma? Ta se vám tu popíše sama. Jako jeden z mála navštěvuji školu v naší vesničce, ale asi nikoho nepřekvapí, že nenosím zrovna "krásné" známky. I když, vysvětlete mi, co je na trojkách a čtverkách blbého? Tsuki říká, že dokud to není pětka, tak je to pohoda, ne? Pravda. Tsukiho vyhodili ze základky a odmítají ho vzít zpět. Proto naše škola třikrát vyhořela. Ale dost o nich a zpět ke mě. Jsem o několik minut mladší, než mé dvojče Bran. A jsem mnohonásobně hezčí než on. Vlastním oči po matce, které jsou modré a vlasy mám po otci hnědé s růžovým melírem. Zatímco ten jeho myslím přírodní není, ten můj jo! Vlasy mám krátké a věčně rozcuchané. Spolu s bratrem jsme se narodili 3. 9. 2000 
Krásně datum, není-li pravda? Asi bych vám mohl vysvětlit pojem polo-upír. Ale nechce se mi. Nechám to na Kraví lebce. Chci říct bratrovi. 
Byee..  Váš Mizu-chan :*

Žádné komentáře:

Okomentovat