neděle 16. prosince 2012

(asi) Big Boss

Au! Au! Au! Auu! 
Je to normální? Nejdřív mě to zvíře donutí uklízet a teď mě posadila za ten její čudný noťas s motivem Steina ze Soul Eater. A normálně mě mlátila tou svou pánví, dokud jsem jí neodpřísáhl, že vlastnoručně sepíšu žvásty o své dokonalé existenci. 
No a tak jsem tady. Jsem starší bratr Kazeho a jako démon ovládám oheň. Mé oči se mohou rozžhnout zelenožlutou barvou a proto po mě ostatní často žvou, abych zhasnul. Měli by si mé osobnosti více vážit. Nedávno jsem se oddával nevázanému životu. Ano oficiálně jsem měl přítele, ale měli jsme nepsanou dohodu, že si oba můžeme užívat i s jinými. Nakonec ta hysterka začala žvatlat nějaký kecy a žárlila. Tak jsem mu řekl, že s hysterkou chodit nebudu. Bohužel teď jsem  taky zadaný a nikomu jinýmu už do postele nepolezu. Ačkoli můj brouček je až ze Slovenska, hodlám to s ním táhnout dlouho. Je děsně roztomilý a sladký. 
Ale mé vztahy nechme na jindy. Tato sekce právoplatně náleží Kazemu. Abychom se dostali k mému skvělému vzhledu. Měřím dva metry. Skoro. Ale berme to jako dva metry! Mé černé vlasy dlouhé po ramena zdobí zelený melír. Nenosím trika, protože má vypracovaná hruď si zaslouží obdiv. Když mé oči zrovna nezáří a nežhnou, mají modro-zelenou barvu. Mé záliby jsou v muzice, hlavně The Gazette a momentální britsko-irští idolové One Direction. Nakazil jsem tím i Iharku oharku, ale když se rozhoduje, vždy se postaví na stranu k-popu. 
Další má záliba je pochopitelně alkohol. Nejvíce miluji šampaňské, ještě když je doplníte o jahody a kaviár. A neurazí ani hezký a povolný kluk, či muž. Rád se se svými zlatíčky zašívám do Ihařina pokoje, který připomíná mučírnu. Samozřejmě, že můj pokoj je odrazem mého vytříbeného vkusu. Najdete v něm obrovskou postel s nebesy. Okno s honosnými závěsy, perský koberec rozprostírající se okolo postele. Menší dřevěný kulatý stolek, knihovnu, kterou dávno obývají flašky lahodného alkoholu místo knih. 
A co byste chtěli vědět dál? Na to se zeptejte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat