pondělí 12. prosince 2016

Věčný

"Zlaaato, tak rád tě slyším..." uculil se Tsuki, ačkoli jej ten, kdo byl na druhé straně spojení nemohl vidět.
"Tsuki, Drahoušku, mám teď práci. Dal bys Iharo její mobil?" ozval se na druhé straně hluboký, mrazivý hlas.
"A proč voláš Iharo, když máš teda práci?" vyhrkl Tsuki. Iharo seděla na židli kousek od něj a s ironicky pozvednutým obočím ho pozorovala... Příště si ten mobil musí nechat někde víc na dosah... Nebo alespoň dál od Tsukiho.
"Potřebuju jen pár čísel." odpověděl Ďábel s frustrovaným povzdechem. Ano, svému milenci se teď moc nevěnoval... Ale nebyla to jeho chyba. Měl těch milenců a milenek více a taky měl hromady práce!
"Já pro tebe taky nějaký čísla mám." prohlásil Tsuki.
"A taky mi je povíš, ale někdy jindy." Ďábel netušil, co říct, aby se toho sexuchtivého démona zbavil.
"Jindy, jindy... Leda až umřu! Řekni mi aspoň, kdy to bude!" Tsuki se cítil být uražený. Je přece skvělý společník a výtečný milenec. Lepšího by nikdo v celém známém i neznámém vesmíru nenašel!
"Obyvatele Oprátkovic má Iharo všechny v pdfku." oznámil Ďábel a hovor ukončil. O ty čísla napíše své neteři na ICQ. Tsuki se zamračil a telefon podal Iharo. Ta si jej vzala a položila ke klávesnici. Chvíli se na uraženého démona dívala.
"Chceš vědět to datum?" zeptala se.
"Jo!" odrkl si Tsuki rázně. Iharo se otočila k notebooku (stále ten s motivy Dr. Steina ze Soul Eateru) a rozklikla si pdfko.
"Hm... Příští čtvrtek." prohlásila po chvilce zkoumání. Tsuki se prudce zvedl, skoro jako kdyby jej cosi bodlo do zadku.
"To jako fakt? Ale já toho ještě tolik nestihl!"
"No, máš co dělat, je sobota." pokrčila nad tím Iharo rameny. Tsuku začal nervózně přecházet po obýváku.
"Sakra, sakra, sakra." mumlal si pořád dokola.
"Hlavně nezačni jančit, okay?" otočila se po něm Iharo. Tsuki se zastavil, zhluboka se nadechl a vydechl.
"Nebudu jančit... Jen to teď všechno půjdu dohnat." prohlásil překvapivě klidně. A pak se najednou otočil a vyrazil z domu tak rychle, že po něm zbyla jen úzká cestička z malých ohýnků.
Dva dny o Tsukim nikdo neslyšel. Až ten třetí den najednou Iharo zazvonil mobil.
"Ano, Tsuki?" zeptala se Iharo okamžitě, jak hovor přijala. Zrovna projížděla pdfko s daty smrti, aby věděla, zda nemusí ještě na poslední chvíli shánět nějaké smlouvy. A tak se při hovoru očima ani neodlepila od obrazovky.
"Jak víš, že jsem to já?!" ozvalo se. Iharo si povzdechla a kdyby tam Tsuki byl s ní, viděl by, jak protáčí očima.
"Protože z kradených telefonů mi voláte jen ty a Ryota... A Ryotu momentálně slyším ze sprchy. Tak co teda chceš?" zeptala se Iharo a scrollovala dál souborem.
"No, už mám skoro splněnej svůj seznam až na jednu jedinou a poslední ponožku..."
"Položku." opravila Tsukiho Iharo.
"Co?" ozval se Tsuki.
"Chtěl jsi říct položku... Ne ponožku." prohlásila Iharo.
"To je fňuk! Prostě potřebuju splnit tu poslední věc! Tak... Svážeš mi Kazeho?" zeptal se Tsuki.
"Hmmm..." zamyslela se Iharo. Najednou ji ale při projíždění seznamu něco praštilo do očí.
"Ty, hele, Tsuki, být tebou si pohni. Já to datum špatně přečetla. Nemáš umřít ve čtvrtek, ale v úterý!" oznámila Tsukimu.
"Cože? A kdy je úterý?!" vyjekl Tsuki.
"Dneska."
"Do prčic, do prčic, do prčic! Dělej! Padej mi svázat toho Kazeho!!"
Najednou se ozval zvuk koňského ržání, zběsilé "prrr" přicházející zřejmě od kočího a Tsukiho jekot.
"Tsuki? Tsuki! Tsuki!" Iharo naslouchala zvukům zmatku, ale žádný Tsukiho projev ne a ne rozlišit.
"TSUKI?!" vykřikla do telefonu. Z kuchyně vyběhl Bran, který samozřejmě celému rozhovoru už od začátku naslouchal a v ruce měl teď připravenou láhev se šampaňským.
"Už? Už?" zeptal se nedočkavě.
"Ssst, počkej!" sykla Iharo.
"CUKEŤÁČKU!!!!" zařvala do telefonu.
"Týýýý vole, to byste nevěřili! Já už myslel, že budu mrtvej, fakt jsem se tak na pár vteřin cítil. Ale jsem tady!" ozvalo se konečně. Iharo si oddechla. mávla na Brana, že může jít.
"Hádám, že to znamená, že jsi přežil vlastní smrt." odpověděla Tsukimu a zase se pohledem vrátila k seznamu jmen a dat. Tsukiho datum zmizelo a místo něj se objevil smajlík s rohy a vyplazeným jazykem.
"Páni... To je ze mě Věčný Tsuki!"
Iharo si povzdechla... Už to tak vypadá.

Žádné komentáře:

Okomentovat