úterý 29. listopadu 2016

Palma

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
"Do prdele, Tsuki! Co ječíš?" Iharo si tiskla ručník na tělo.
"Co bych neječel? Vylekala jsi mě!" odpověděl jí démon.
"Jak jako vylekala? Nahou už jsi mě viděl několikrát!" odfrkla si Iharo. Stála napůl venku ze sprchového koutu a ručník si akorát omotávala okolo hrudi.
"To jo, to jo, ale nevypadala jsi takhle!" Tsuki ukázal na Ihařiny vlasy.
"Co? Jakej máš problém?" pozvedla Iharo obočí.
"Vypadá to, že máš na hlavě palmu!" vysvětlil Tsuki.
"Palmu? Do prčic, ty vlasy mám z poloviny zelené už několik měsíců!" odsekla Iharo.
"Ale nikdy jsi je neměla takhle!" mával rukou ukazující na Ihařin účes Tsuki.
"Cože? Jako v drdolu? V drdolu je mám často!"
"Ale ne v takovémhle, kde je vidět jen ta zelená a vypadá jako palma..." Tsuki se ne a ne vzdát.
"Ale co to meleš? Dyť je takhle mám skoro furt!"
Iharo protočila očima a podívala se na Tsukiho vážně.
"Není to spíš tím, že se mi 90% času nedávíš na vlasy?" zeptala se.
"Jenom 90%? Tak nevím, jestli mi fandíš, nebo mě podceňuješ." odfrkl si Tsuki.
"Víš co? Padej do tý sprchy... Já už jdu." Iharo to vzdala a vydala se k odchodu.
"Ale já nešel do sprchy, někde jsem tu nechal housku." prohlásil Tsuki. Na to už se Iharo ale opravdu nedoptávala.

Žádné komentáře:

Okomentovat