čtvrtek 17. března 2016

Pomoz bližnímu svému a nakopni idiota

"No... Takže mě ti chytráci zatkli pro veřejné pobuřování a pokus o napadení městského úředníka." vysvětlila Iharo. Kaze seděl vedle ní a kroutil hlavou.
"Opravdu? Ale... Vždyt to byla jen slovní obrana." namítl. Iharo přikývla.
"No jo, ale on se jako městský úředník cítil hluboce uražen a jak já mám živou gestikulaci, tak on si domyslel, že ho chci ohrozit na životě." povzdechla si brunetka.
Do obývacího pokoje vpadl nadšený Ryota spolu s ještě nadšenějším Tsukim.
"Už jsme to slyšeli! No to je bomba! Musíme to oslavit!" halekali oba dva. Iharo protočila očima. Ryota si sedl vedle Iharo a Tsuki kousek od nich do křesla. Oba na Iharo nedočkavě hleděli.
"Co ..?" pozvedla obočí dívka. Ti dva se akorát naklonili blíž k ní.
"Koukej, pomalu jim odkapává slina." ušklíbl se Kaze.
"Ah. No..." Iharo se odsunula dál od Ryoty, ale to si nepomohla. Ti dva se k ní naklonili ještě víc.
"Dobře! Povím vám, jak to bylo!" vyhrkla Iharo.
"YEEEEEEEEYY!" vykřikli oba dva nadšeně. To donutilo vyběhnout Brana z kuchyně.
"Krucinál, neřvěte tak! Vždyt by mi z vás zdrhlo i to kuře v troubě!" okřikl oba dva nadšeně.
"My se jen těšíme! Iharo nám povypráví, proč má záznam v trestním rejstříku!" vysvětlil Ryota a nadšeně poposkočil na pohovce.
"Iharo má záznam? Tak to žádné kuře, ale špenát." odfrkl si Bran.
"Neeeeeee!" zasténala Iharo "Braneee! To nebyla moje chyba a je to jen přehnané!"
Bran se ohlédl po kuřeti v troubě. Ted má chvilku volna, sedl si tedy do druhého křesla.
"Poslouchám." prohlásil.
"Pamatujete, asi před týdnem jsem se upsala pomáhání bližním svým. Měla jsem zase záchvat dobroty a laskavosti." dala se Iharo do vyprávění.
"Já ti říkal, jdi se s tím léčit." odfrkl si Tsuki.
"Jasně. No a tak jsem byla nejdřív přesunuta do jídelny, kde jedí sirotci. A pak mi dali kasičku, že mám jít vybírat peníze od lidí na ulici." pokračovala dívka.
"Škemrat ty umíš." přikývl Bran.
"Umím." potvrdila Iharo "a tak jsem včera potkala i našeho představeného z radnice a optala se jej, jestli nepřispěje na kanysterapii. Výcvik psů, kteří pomáhají dětem s různými postiženími."
"A on?" poposedl si Ryota ještě blíž.
"On na mě začal, že co si myslím, že asi dělám, že takové škvrně jako já svět nezachrání a at si laskavě nejdřív zjistím, proč ty děti jsou, jaké jsou. Protože ty děti se takové rodí matkám alkoholičkám a kuřačkám, co se o sebe v těhotenství nestarají a nedbají na dítě. A že na nic takového přispívat nebude, protože s tím nechce nic mít!" vypověděla Iharo. Jen ta vzpomínka na povýšenecký pohled toho chlapa v ní zavařila krev!
"Kam tenhle svět spěje? Ani o počestnou alkoholičku se tu dneska nikdo nepostará!" povzdechl si Tsuki.
"CUKETO!" okřikl ho Bran.
"Co jsi mu na to řekla?" zeptal se Ryota, který tušil, že zajímavá část přijde teprvá ted.
"Že at si panstvo nesedí na vedení, že já jakože fakt nevybírám na cigarety maminkám a že peníze jdou na pomoc dětem, protože ty děti si svoje rodiče nevyberou. Řekla jsem mu, že on, než se narodil, tak taky nepřišel před vystavené rodiče s životopisem a neukázal si svým buclatým prstíčkem, kterou maminku teda vlastně chce! Ani on, ani ty děti, nikdo, nikdo si nevybírá, jestli se narodí do velké rodiny, nebo svobodné matce, jestli se narodí zdravý, postižený, nebo třeba úplný idiot! Docházely mi nervy a on se mi pořád vysmíval do xichtu a tak jsem začala ještě víc rozhazovat rukama a křičet, že to přilákalo půl Oprátkovic. Řvala jsem na něj, že on, kdyby si mohl vybrat, tak si taky nevybere, že se narodí jako idiot! To už mu úsměv odešel a já se toho chytla. A že ted už se nechláme! No jo jo. A říkám mu: Však si to je těžké přiznat! Ale jste idiot! Jen idiot totiž může říct to, co jste mi milej zlatej řekl! A kdyby vás slyšela vaše maminka, řekla by vám to samé! Řekla by, jsi idiot můj zatracený synu! A ještě můžete být rád, že vás tady nekopu do zadku, protože ve mě vře krev a snažím se nebýt vulgární, ale jestli jste schopen prohlásit něco takového tak jste *****@+%;;°°*@@****!!!" Iharo se musela vydýchat.
"Ooou." polkl Tsuki.
"Iharo... To jsem netušil, že jsi toho schopná." polkl Ryota. Bran na ni jen hleděl a občas se zamrkal.
"Takže je jasné, proč se naštval." dopověděl Kaze.
"Jo, zavolal na mě policajty a já se rozjela znova." zamlumlala Iharo.
"Cože? Takže to není všechno?" vyhrkl Ryota nadšeně.
"Ne... Jakmile zavolal policii, tak jsem začala, že tomu se říká úředník, schovává se za policajty, ale i přes tu tunu vtipů o policajtech jsou všichni ti uniformovaná holobrátci stokrát chytřejší než on, i kdyby se spojit se svými deseti klony, protože at už nulu vynásibí třebas těma deseti, pořád to bude stejná nula. A ne, at si nemyslí, že se durdím, protože mi snad odmítl přispět! Takovejch už tu bylo! ale on jediný mě začal poučovat a ještě ke všemu z něj vypadla taková hovadina, že i můj otec Hádés se z toho musel plácnout do čela! ... A pak mě sebrali poliši a já se zmohla jen na: To jsme to dopracovali! Cuketu na vás vy hnupe, když v hlavě máte prázdno, tak snad aby alespon ten zadek za něco stál! Idiote! ... A tím jsme skončili. Strávila jsem noc ve vazbě a mám domácí vězení. Nesmím opustit vilu." dovyprávěla Iharo. Pak nechápavě vzhlédla k Tsukimu, který se začal upravovat v zrcadle.
"Tsuki?" pozvedla obočí.
"Sama jsi řekla, Cuketu na něj. Tak teda Cuketu na něj, abychom zjistili, zda alespon ten zadek za něco stojí." pokrčil nad tím Tsuki rameny. Vzápětí za sebou práskl dveřma.
"Někdo uznává pravodlo: pomoz bližnímu svému a nakopni idiota."začala Iharo.
"Ale Tsuki ne. Tsuki uznává: pomiluj bližního svého a znásilni idiota." dodal Kaze.
"Tak já jdu dodělat to kuře." zvedl se z křesla Bran.

Žádné komentáře:

Okomentovat