sobota 14. prosince 2013

Nechť Ježíšek zemře - aneb zdobíme stromeček

"A vánoce vánoce odcházejí, tak neplačte přátelé, neboť již vánoce vánoce odcházejí, kamsi do prdeleeeee!"
"Miluju zdobení stromečku." pousmál se Yoshi při Ryotově a Ihařině vyřvávání.
"Aaaa.. Jednou v roce, Na Vjánoce oblečení nemáme, Na chudinu vybíráme od lidí peníze! A když pak už je nám zima, zdrhneme k nám do domu, kapr v míse, celý zjí se a začne oslava!"
"Ah ty Vjánoce..." povzdechla si Namida.
"Tsukiiiiii!!! Byl jsem na postě!" křikl Kaze, který momentálně vypadal jako sněhulák.
"A co mě s tím otravuješ?" odfrkl si Tsuki.
"Rodiče psali, že adoptovali nového syna.. A že přijede na Vjánoce k nám!" křikl opět Kaze. Otřepal ze sebe sníh a došel do obývacího pokoje.
"Aish.. No tak aspoň že je to kluk!" odfrkl si hlasitě Tsuki.
"Máš problém?!" štěkla Iharo v pomlce mezi refrénem.
"Já? Absolutně žááádný!" zašklebil se Tsuki.
"A venku už zase sněží, jó venku už zase sněží to hnusný svinstvooooooooo.."
"Jó, pošleme tě do Betléma pampampampamparádaaa.. tvojí porci sežereme - to je párada, ty mezitím Ježuchovi Pampampampamparáda, u kolébky trč jak osel, no to je PARÁDAAAA!"
"Aish. Mami, chci ti poděkovat." dosedl Mizuki vedle Namidy.
"Pročpak Mizu?" pozvedla Namida obočí.
"Protože jsi mě nikdy netahala za nos s tím kecem o Ježíškovi." pousmál se Mizuki.
"Jo, to je pravda mami. Co tě k tomu vedlo?" sedl si z druhé strany Bran.
"Je to jednoduché kluci. Nejde o nějaké trauma z toho, kdy já jsem zjistila, že ten hajzl není. Jde o to, že když už odmalička budete vědět, že ty dárky kupujeme my, vzbudí ve vás pocit vděku."
"A potřebu koupit ty dárky naoplátku vám!" doplnil Bran.
"Přesně tak kluci." přikývla Namida.
"Pááni, skvěle vypočítáno." ušklíbl se Mizuki.
"A všichni!!" vykřikl Ryota.
"Já chtěl bych ojebat, já chtěl bych ojebat samotnýho ĎÁBLAAAAA!" roznesl se Vilou la Villaou zpěv. Ehm, "Zpěv"...

1 komentář:

  1. Tak tohle je fakt dobré!!! :D Jako by mi to něco připomínalo :D

    OdpovědětVymazat