sobota 28. prosince 2013

Dovolená

Mezi svátky by měl každý vyrazit někam do prdele a tak i BAD Family0069 vyrazila na Sůlovenstvo.
Sousední země té naší drahé Tintuironto Sefa, Sůlovenstvo je proslulá termálními prameny, šišlajícími trpaslíky a zákazem trestu smrti. No, Na Sůlovenstvu je i dost pěkných kluků. A proto.
"Jste si jistí, že je to dobrý nápad kluci?" pozvedl Yoshi obočí. Iharo mu položila ruku na rameno.
"Měli někdy ti dva nějaký dobrý nápad?" optala se. Yoshi pokrčil rameny a zamířil za Kazem do vody. Iharo pomalu zamířila za ním.
"Ty idiote, už na mě nesahej!" vykřikl najednou Ryota.
"Tak já jsem najednou idiot. Ale jak jsem to do tebe tak tvrdě dělal, to jsem ti byl dobrej!" štěkl Tsuki.
"Jo, v posteli to umíš,.." nadechl se Ryota.
"Jenom v posteli? A co v tý kuchyni, sprše, na chodbě, na zemi v obejváku,na záchodcích v tý restauraci a v tom kumbále na košťata."
"Zmlkni ty sexuální bohéme!" štěkl Ryota.
"Takže už jsme zase v pohodě?" natiskl jej na sebe Tsuki.
"Nejsme! A nebudeme! Já s tebou končím!"  odtáhl se Ryota a zamířil pryč.
"Však ty přilezeš až si nebudeš mít s kým zašukat!" odfrkl si Tsuki.
"Ty nejsi vůbec romantik! štěkl Ryota.
"A ty až moc!" štěkl Tsuki a zamířil na druhou stranu areálů s termálními bazény.

"Takže pokud to dobře chápu, Ryota teďka dělá uraženou chudinku po rozchodu, co nechce nikoho jinýho ani vidět.." pootočil se Kaze na Iharo.
"Jistě. A tím zůstane věrný Crowovi." přikývla Iharo.
"Promiňte, ten vysoký mladý muž se jmenuje Crow?" došel k nim jeden mladík.
"Ne, to je Tsuki." pousmála se Iharo.
"Děkuji." pousmál se mladík a zamířil všem jistě jasným směrem.
"No.. A Tsuki se tady opravdu nebude nudit." pousmála se Iharo.
"Nechápu, že jim to vůbec vyšlo." protočil oči Kaze. Zamířili dál. Vnějšími bazény proplavali až k tunelu, který vedl opět dovnitř.
Ocitli se v obrovském bazéně, uprostřed kterého se tyčila věž s milióy skluzavkami, záhyby a podobně.
"Škoda, že je mě je patnáct a už nejsem počítána jako dítě." povzdechla si Iharo.
"Ale nám ještě patnáct není!" vykřikli Bran s Mizukim a vyrazili na skluzavky.
"A opatrně!" vykřikla za nimi Namida.
"Ehm.." ozvalo se kousek od nich.
"Hm?" pootočily se Nami a Iharo na vysokého mladíka.
Er, mohu vás pozvat na kafe, nebo horkou čokoládu?" pousmál se černovlásek.
"Když dovolíte mladý muži, tak jsme obě zadané." ušklíbla se Namida.
"Eh, já spíš.. Bych si rád popovídal o vašem příteli támhle." podíval se zálibně černovlásek na Yoshiho.
"Válečná porada!" stáhla Iharo Namidu kousek stranou.
"Yoshi ho odmítne." podívala se na Namidu.
"No, ale to on ještě neví." ušklíbla se Namida.
"Vypijem čokoládu a vypadnem." pousmály se obě a vyrazily za černovláskem.

Večer, když většina z BF0069 přicházela k pronajaté garsonce, zrovna ji opouštěl jeden dosti pěkný mladík. Tsuki se opíral o futra a zálibně pozoroval jeho zadek.
"No jo, děvky jsou všude." ušklíbl se.
"Jak to myslíš?" pozvedl Kaze obočí.
"Asi tři po mě chtěli, ať si dám bacha, aby nic nepoznaly jejich drahé polovičky." ušklíbl se Tsuki.
"Ty děvko." odfrkl si Kaze a zamířil dovnitř.

Druhý den je vzbudil nepříjemný hluk. Iharo došla k oknu, u kterého Tsuki v klídku popíjel kafe.
"CO je?" optala se.
"Chtěj mě zabít. Ojebal jsem polovinu města." pokrčil Tsuki rameny.
"Tos tu měl slušnej grupáč." ušklíbla se a napila se z jeho kafe.
"Docela jo. A jim to děsně vadí." pokrčil rameny a pohodil hlavou k policii a zhrzeným milencům.
"Citlivky. Beztak ti, co se na ně má dostat až na druhej den, co?"
"Nejspíš.. Jestli si myslí, že jako už nebudu mít energii, to mě teda uráží." pohodil Tsuki hlavou.

No, nakonec to byl důvod, proč jsme nyní doma. Pro příště necháme Tsukiho jeho Ďáblovi a pojedeme bez něj. Beztak už démonek ohně fňukal, že se mu po jeho miláčkovi stýská.
Doma na nás čekal Tsukiho a Kazeho bráška a Ryotovy dárky k Vánocům. Jeho bývalí otroci. BAD Family se také rozrostla o Kazeho kamarády ze základní školy a vílu.

1 komentář: