čtvrtek 1. srpna 2013

Ani malování není bez katastrofy

Ve Vile la Villae Iharo s Yoshim donutila Tsukiho, Ryotu a další, aby se dali od malování. Kuchyně byla hotová a většina pokojů taky. Tsuki momentálně balancoval na štaflích a bílou barvou zaplácával zeď na cchodbě, zatímco Ryota, démonek vzduchu se lehce nadnášel na vzduchem obláčku a mastil strop. Iharo si zase jednou otevřela noviny, aby se koukla, jestli jí v redakci příliš nezkonili její tak dokonale propracovaný článek. Nějak se přehmátla a ocitla se na straně pět, místo na straně tři a tak ji do očí praštily inzeráty. Hlavně jeden fialovo růžový.
"Ahoj, jsem hravý, 195 cm vysoký, svalnatý, sexy démon ohně. Mám rád sexuální týrání, nugát, šampaňské a kaviár. Ale hlavně bolest při sexu.. Chcete mě?"
Číslo pod inzerátem bylo samozejmě číslo do Vily la Villay. A Iharo bylo jasné, kdo to napsal.
"CUKETO!" zamířila do chodby.
"Ty už zase sháníš někoho, kdo tě ojebe do krve? Vždyť já myslela, že už ti došlo, že to nejde!" rozhodila rukama.
"Ale co mám dělat? Já chci trpět a všemohoucí ďábel nemá čas!" zakňučel Tsuki. Iharo jen protočila očima. Tak jeho všemohoucnost její otec zase nemá na svého Tsukiho čas? Zase má moc práce. Najednou se ozvala rána a sprosté nadávky, Ten hlas byl všem ve vile známý.
"Braneee!" vletěla Iharo zpátky do chodby. Ano, Bran. Ležel pod Tsukim, který na něj sletěl ze štaflemi a recepty, které si nesl do kuchyně byly rozházené všude okolo.
"Já ne! To ty štafle!" okamžitě se bránil Tsuki.
"To je mi úplně jasné!" zavrčel Bran. Sotva se z něj Tsuki zvedl, chtěl taky vstát. Ruku měl však ve zvláštním úhlu a bolela tak, že s ní sotva pohnul. Ryota z toho měl záchvaty smíchu, že se málem udusil odkapávající barvou.
Po návratu z nemocnice, ze kterého si Bran přivezl sádru na ruce už Tsukiho i Ryotu smích přešel. Byli odsouzeni pod dohledem Brana starat se o kuchyni. A Iharo si konečně šla přečíst noviny. Samozřejmě že její článek zase pokonili. Asi nechá Tsukiho, aby šéf redaktora znásilnil a Ryota si to bude moci natáčet. A pak si to všichni pustí a vezmou si k tou popcorn.

Žádné komentáře:

Okomentovat