neděle 5. května 2013

Stylově do redakce

"Mě to slíbila!"
"Mě taky!"
"Ale mě dřív!"
"Nehádejte se, mě nejdřív!"
"Zmlkni, dneska jdu já!"
--
Iharo vylezla z pokoje a pohlédla na čtyři hádající se kluky v obýváku.
"Co vám je vy pitomci?" zaskuhrala.
"Iharo, řekni těm třem, že jsme se domluvili, že dneska jdu s tebou do vydavatelství já!" vrhl se k ní jako první Bran.
"Ne, Iharo, žes mi to slíbila dřív!" ozval se hned na to jeho bratr Mizuki.
"Iharo vysvětli laskavě tmě dvěma, že jsem na řadě já." založil si ruce na hrudi Ryota. Iharo k němu bezmocně zvedla pohled.
"Iharooooo!" rozhodil rukama Tsuki. Jeho pohled mluvil za vše.
"No, tak půjdete s Iharo do vydavatelství všichni." ozvala se Namida, která zrovna okolo procházela s košem prádla.
"Namidooooooo!" zmučeně vykřikla Iharo, čehož si jásající čtveřice nevšimla.
"Tak fajn, ale budete se chovat... SLUŠNĚ!" rozkázala. Upřely se na ni pohledy typu 'Jak se to dělá?'
"Nah, běžte se oblíct. V pyžamu nikam nejdete." protočila Iharo očima. Když konečně našla potřebné materiály, už na ni čekali čtyři "kolegové".. Iharo pomlčela o Ryotových úzlých a dírkovaných riflích, spolu s tílkem KISS. Dokonce se ani nevyjádřila k Tsukiho upnutým koženým kalhotám v krvavé rudé, které doplňovala stejnobarevná vesta. A to, že dvojčata Mizuki a Bran byli oblečeni do černých kalhot se spoustou svorek a do bílých potrhaných košil ignorovala úplně. Ona sama vytáhla z šatníku šedé rifle s řetězy a černou košili s lebkama a depresivními nápisy.

Žádné komentáře:

Okomentovat